شنبه 29 اردیبهشت 1403
توضيحات بنر تبليغاتي



نویسنده : بحرالعلومی |

پایه سقفی تلویزیون Lcdarm مدل C-1000 برای مکان هایی مناسب است که به دلایل مختلف نیاز به اتصال تلویزیون به سقف است.مانند سالن های انتظار بیمارستان ها و مراکز درمانی، فرودگاه ها، فروشگاه ها و مراکز خرید و…زمانیکه کاربر نیازمند چرخش افقی کامل تلویزیون باشد میتواند از این پایه سقفی استفاده نماید.

محل نصب انتهای پایه طوری طراحی گردیده است که کاربران میتوانند در صورت نیاز با تغییر زاویه محل نصب ، پایه سقفی C-1000 را به دیوار و یا حتی سقف های شیب دار (شالی) نصب نمایند.و جهت استفاده کاربرانی مناسب است که نیاز به نصب LCD TV , LED TV, PLASMA ،OLED و منحنی (از تمامی برندهای موجود در بازار) به سقف و یا در موارد خاصی به دیوار های کوتاه را دارند .از ویژگیهای این پایه سقفی میتوان به امکان مخفی نمودن کابل ها و سیم ها در مکان تعبیه شده (درون لوله) آن اشاره نمود. پایه سقفی مدل C-1000 علاوه بر طراحی زیبایی که دارد قابلیت تنظیم ارتفاع تلویزیون از سقف بطور همزمان با پایه از عملکرد بی نظیر آن میباشد و این مزیت بسیار خوبی برای کاربرانیست که خواهان تنظیم ارتفاع متغیر برای تلویزیون خود میباشند.

این پایه بوسیله ی شاخک های موجود در جعبه که همراه محصول و باقی متعلقات آن عرضه میشود به پشت تلویزیون شما بسته خواهد شد.باوجود برگه راهنمای نصب و بسته ی یراق آلات و تجهیزات اولیه نصب پایه، امکان نصب آن به سقف بسیار راحت وبدون نیاز به حضور نصاب برای تمام کاربران فراهم شده است.

 

پایه سقفی تلویزیون

پایه سقفی متحرک مدل C-1080 نیز با دارا بودن ارتفاع مناسب (670 میلیمتر تا 1080 میلیمتر) و کیفیت بالا و استفاده از ورق آهن ضد زنگ ، ضد خش ، ضد گرد و غبار با کیفیت رنگ بالا(رنگ استاتیک مشکی ) از راندمان بالایی برخوردار است و علاوه بر استفاده برای دیوار و سقف ، حتی مزیت نصب بر روی سقف های شیب دار و ویترین ها را نیز دارا میباشد ؛ این پایه سقفی  برای تمامی برندهای تلویزیون از جمله : ال جی ، سامسونگ ، سونی ، ایکس ویژن ، پاناسونیک و…. همچنین تلویزیون های OLED ، LED  ، LCD  ، پلاسما و منحنی کاربرد دارد.

پایه سقفی تلویزیون ال ای دی، ال سی دی LCD arm مدل C-794 قابلیت تنظیم ارتفاع از 444mm تا 794mm و حرکت حول محور عمودی Y یا Swivel و حرکت حول محور افقی X یا Tilt را دارا می باشد. تمام مانیتورها و تلویزیون ها از سایز “17 تا سایز “32 براحتی بر روی این مدل از پایه نصب می شود و در بعضی از تلویزیون های سامسونگ و ال جی بدون نیاز به مبدل تا سایز “40 نیز قابل نصب می باشد. پایه های سقفی مدل C-794 و مدل C-1200 از یک خانواده و بسیار زیبا، ظریف و مقاوم می باشند.

LCDarm اولین تولید کننده پایه سقفی تلویزیون و مانیتور اقدام به ساخت پایه سقفی متحرک و چرخشی جهت نصب مانیتور ال سی دی و ال ای دی روی سقف نموده است. پایه سقفی تلویزیون از استحکام بالا و قیمت مناسب برخوردار هستند. 

جهت خرید پایه سقفی تلویزیون یا پایه سقفی مانیتور با شماره های ما تماس بگیرید تا از راهنمایی مشاوران ما بهره مند شوید و پایه سقفی مناسب خود را انتخاب نمایید. تلفن: 02166714959

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب

تاریخ : پنجشنبه 30 مرداد 1399 | نظرات (0) بازدید : 103

پایه دیواری تلویزیون تاریخ : سه شنبه 04 شهریور 1399
قیمت پایه سقفی تلویزیون چقدر است؟ تاریخ : پنجشنبه 30 مرداد 1399
پایه رومیزی مانیتور تاریخ : جمعه 24 مرداد 1399
پایه مانیتور تاریخ : دوشنبه 20 مرداد 1399
براکت دیواری تلویزیون چیست؟ تاریخ : پنجشنبه 16 مرداد 1399


کد امنیتی رفرش


ال سی دی آرم ال سی دی آرم بزرگترین تولید کننده براکت دیواری تلویزیون متحرک و ثابت و پایه رومیزی مانیتور LCD - LED به صورت عمده و تکی با قیمت مناسب 02166714959
بالای صفحه
ال سی دی آرم
firefox
opera
google chrome
safari