شنبه 29 اردیبهشت 1403
توضيحات بنر تبليغاتي



نویسنده : بحرالعلومی |

نصب مانیتور LCD یاLED  بر روی میز استفاده از پایه رومیزی مانیتور ال سی دی آرم بسیار ساده و متناسب با اصول ارگونومی میباشد. LCDarm اقدام به ساخت براکت دیواری و رومیزی در مدلهای مختلفی با کاربرد های متفاوت برای مانیتور ها و تلویزیون ها طراحی و ساخته است. کاربران بر اساس نیاز فعلی و یا آتی خود می توانند یکی از این مدلها را  انتخاب نمایند.

تولید پایه رومیزی مانیتور

پایه رومیزی مانیتور جهت قرار گرفتن مانیتور بر روی میز با ارگونومی مناسب می باشد. شما عزیزان می توانید با این نوع براکت ها ، صفحه مانیتور خود را به هر جهت که بخواهید حرکت دهید.

برخی از پایه های مانیتور رومیزی به صورت پایه هیدرولیکی مانیتور و یا پایه گازی رومیزی مانیتور و برخی به صورت پایه مانیتور دوتایی ، پایه مانیتور سه تایی ، چهاتایی و بیشتر عرضه میشوند.

قیمت پایه رومیزی مانیتور با توجه به کارآیی آنها متفاوت میباشد. لطفا جهت انتخاب صحیح و خرید پایه رومیزی مانیتور با تلفن فروشگاه 66714959-021 تماس حاصل فرمایید.

 

تولید پایه رومیزی مانیتور ال سی دی آرم ساخت پایه نگهدارنده مانیتور نصب روی میز

پایه رومیزی مانیتور LED , LCD مدل LD-G

پایه مانیتور رومیزی LED , LCD مدل LD-G را می توان یکی از بهترین پایه های رومیزی مانیتور دانست که نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نموده است. انعطاف پذیری و گستردگی حرکتی که در این مدل وجود دارد بسیار زیاد است که حتی در بعضی موارد قدری بیشتر از مدل مشابه خود، LDG-515 می باشد. این پایه رومیزی Monitor / TV توانایی نصب مانیتور سامسونگ، ال جی، ایکس ویژن و … و یا تلویزیون هایی که دارای سایز کوچکتر از “26 هستند را داراست.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب

تاریخ : جمعه 24 مرداد 1399 | نظرات (0) بازدید : 47

پایه دیواری تلویزیون تاریخ : سه شنبه 04 شهریور 1399
قیمت پایه سقفی تلویزیون چقدر است؟ تاریخ : پنجشنبه 30 مرداد 1399
پایه رومیزی مانیتور تاریخ : جمعه 24 مرداد 1399
پایه مانیتور تاریخ : دوشنبه 20 مرداد 1399
براکت دیواری تلویزیون چیست؟ تاریخ : پنجشنبه 16 مرداد 1399


کد امنیتی رفرش


ال سی دی آرم ال سی دی آرم بزرگترین تولید کننده براکت دیواری تلویزیون متحرک و ثابت و پایه رومیزی مانیتور LCD - LED به صورت عمده و تکی با قیمت مناسب 02166714959
بالای صفحه
ال سی دی آرم
firefox
opera
google chrome
safari